Projekt Renesansa na Hvaru
Autor: Suzana Žarković, 12. 11. 2024.
Temeljem projekta Renesansa na Hvaru, učenici drugih razreda Tehničke škole u Imotskom posjetili su Hvar pod mentorstvom nastavnice Hrvatskoga jezika Suzane Žarković.
U pratnji vodiča obišli su Stari Grad, Tvrdalj i arheološku zbirku Petra Hektorovića tvorca ribarske ekloge, spjeva Ribanje i ribarsko prigovaranje. Podsjetili smo se sadržaja spjeva, dijelova, vrste stiha te ponovili pojmove obrađene na redovnoj nastavi (bugarštica, ekloga, poslanica, dvostruko rimovani dvanaesterac...).
Također smo ukazali na povod pisanja spjeva (odavanje počasti Marku Maruliću, ocu hrvatske književnosti; odmor od fizičkog rada vezanog za gradnju Tvrdlja; odavanje počasti teškom životu ribara).
Zatim smo obišli Hvarsko polje koje je zbog parcelizacije iz antičkog doba pod zaštitom UNESCO-a.
Nakon toga posjetili smo Hvar, ljetnikovac Hanibala Lucića te najstarije pučko kazalište u Europi.
Odgojno-obrazovni ishodi:
A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stajališta o književnom tekstu.
B.2.2. Učenik uspoređuje književne tekstove s obzirom na književno povijesni, društveni i kulturni kontekst.
C.2.1. Učenik objašnjava utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnog stila primatelja.
Više u foto galeriji.
Suzana Žarković
Ukupno: 575193
Ovaj mjesec: 889
Ovaj tjedan: 216
Danas: 1
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |